nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Gårdagens träning

6 kommentarer

20120627-095720.jpg

Igår var det rygg som tränades på gymmet. Och nej, okej I admit, det gick inte dåligt men det kändes så jäkla mediokert. Hade noll energi efter en hektisk dag på jobbet, PWO:n hjälpte inte ett smack och well jag blev skitfrustrerad över att jag inte kunde få igång mig själv. But hey, vi har väl vår dagar I guess. Fick lite bilder tagna i alla fall, sånt är alltid nice.

Ryggpasset – Chins/Pull ups (varannat set), Breda latsdrag, Smala latsdrag, Hantelrodd & Pullovers. Så några set hantelcurls för att trött ut mina redan supertrötta biceps.

Ska sätta mig och fundera ut en utmaning ikväll. Behöver nånting, en liten nytändning eller nåt. Funderar på att kanske börja med den där löpträningen jag babblat om – få bukt på den där konditionen. Måste hitta på nåt nytt i alla fall, så jag får en chans att känna mig nöjd med prestationerna nu när överkroppen är konstant trött efter jobbet och den tunga styrketräningen inte riktigt går att få till som jag vill. Idéer någon?

6 thoughts on “Gårdagens träning

  1. Hej!
    Häng gärna på mig ut i löparspåret! Jag behöver också komma igång med löpningen igen. Har för tusan anmält mig till Lidingöloppet (hjälp!)

  2. Behöver också en peppspark i röva! (fast för mig är det styrketräningen som behöver peppas igång)

  3. Keep up the good work Nicole. Det ser smidigt ut 🙂 Många hälsningar från afghanen från Göteborg! /Hamid

Kommentera

