nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Tröttmössa

Lämna en kommentar

20120625-222922.jpg

Nu är jag riktigt trött i mössan ska ni veta. Har just slutat jobbet och ska ta mig hem och det enda jag kan tänka på är hur fantastiskt det ska bli att få bädda ner sig i sängen. Benen värker ordentligt, sådär som dom alltid gör när jag blir trött på riktigt. Ända sen jag var liten har det vart så. Känns som en molande växtvärk typ.

Dagens träningspass gick för övrigt super även om det är betydligt svårare att hålla motivationen uppe när man tränar själv efter att ha vant sig vid att alltid ha sin träningspartner som utmanar och pushar. Körde ändå igenom både axlar och mage rejält så nu hoppas jag på lite träningsvärk som belöning.

Axlar – Utåt- & inåtrotation i cable, Sittande axelpress (hantlar), Dumbell raise i smith, Liggande baksida axlar i cablecross & sidolyft med hantlar.

Mage – Hängande benlyft, planka på bosuboll, cablecrunches, situps på lutande bänk & magdödaren/benlyft på lutande bänk.

Godnatt på er alla!

Kommentera

