nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Life came in between

Lämna en kommentar

Nu har jag hållit mig borta igen och tyst blev det här. Behöver mycket pauser just nu märker jag, även från datorer. Utöver det har det varit fullt upp på jobbet och den fritid jag har spenderar jag med fina, storhjärtade människor som får mig att le. Behöver mycket sånt också; distraktioner och kärlek och skratt. Ha till och med tagit tid från träningen för att istället göra annat med mina fina. Ibland måste man helt enkelt prioritera 😉
Ha en fin fredagskväll därute.

20120615-210503.jpg

Kommentera

