nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Mysmorgon

3 kommentarer

20120609-083608.jpg

Enda gången jag kan komma upp i ottan utan att nånsin behöva alarmklockor är när jag befinner mig ute på landet. Då vaknar jag alltid tidigt, mer utvilad och lugn än jag nog någonsin är i stan, i vetskapen om att jag inte måste ett enda dugg.

Sitter här med frukost framför tv:n och slås av hur tyst det är när det inte är fint väder såhär ute på landet. Inget fågelkvitter, inga som helst ljud från bilar eller spår av stadsbuller, inga tåg eller ens någon vind.. Jag hör ett hus under uppvaknande, två lekande barn och mammas pyssel i köket. Annars tystnad. Jag älskar det. Och gud så jag saknat lugnet.

3 thoughts on “Mysmorgon

  1. Åhh så mysigt!!
    Hoppas du får en fortsatt härlig helg!

    Kram

  2. åh vad mysigt! hoppas du hade en bra helg!
    ps. såg supergott ut!

Kommentera

