nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Äntligen hemma!

2 kommentarer

20120528-234605.jpg

Att stega in på gymmet idag kändes som att komma hem efter att ha varit bortrest lite för länge. Himla härligt! Må ha varit trött i kroppen och huvudet efter en helg där jag inte fått vila mycket, (ofrivilliga) vilodagar till trots, men jag var så himla glad över att vara tillbaks! Eftersom axelpasset missades förra veckan så valde vi att ta igen det idag, så det blev ett pass där vi kombinerade rygg och axlar, varannan övning för rygg och varannan axlar. Trött efteråt vill jag lova!

Rygg – Chins, Breda latsdrag, Sittande rodd i cable, Pulldowns & Ländryggsresning i ställning.

Axlar – Hantellyft åt sidan 3 set + 1 negativt, Diagonala sidolyft i cable, Militärpress & Front raise/Halos-combo.

2 thoughts on “Äntligen hemma!

  1. Skönt att vara tillbaka!

    Hur går de med jobb, hittar du något som passar att kombinera med livet?

    • Mm verkligen! Det går bra med jobb. Har varit lite svårt att välja – så jäkla trist när man måste välja mellan bra betalt+inget liv och ett jobb som funkar med livet men där det är sämre betalt 😦 Men efter att ha rannsakat mig själv i ett par dagar valde jag det jobb som kanske inte drar in mest pengar i världen, men som jag kommer trivas bäst på i längden, där kollegorna är guld och som innebär att jag kommer få tid att både träna och andas och sova som en normal människa.
      Nu måste jag bara försöka hitta boende som funkar med ekonomin också!

      ha en fin dag.

Kommentera

