nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Uppe med tuppen

14 kommentarer

Flög upp ur sängen idag, utvilad och full av fjärilar i kroppen. Ska alldeles strax iväg på mitt första provpass för ett jobb som för mig är helt nytt – kul, spännande och nervöst. Det är ju det där med comfort zones, people! Jag är ute och rör mig lite utanför min och det är ju alltid lite nervigt. Men det brukar också vara dom sakerna som medför dom största belöningarna i slutänden.

Nu ska jag fixa det sista innan det blir dags att gå. Ha en fin dag därute! And wish me luck 🙂

14 thoughts on “Uppe med tuppen

  1. ÅH vad spännande!!! Lycka till på jobbet 😀

  2. Bra där att utmana komfortzonen! Ja vad skulle de bli av en om man inte gjorde saker man tycker är lite jobbigt och nervigt. Brukar bli bra belöning när man väl utmanat sig själv.

    Jag är själv lite dålig eller ska vi säga bekväm på att utmana mig. Det är inte sååå ofta jag känner att jag utmanar komfortzonen. Men när jag väl gör det så har jag alltid någon backup-plan (för det mesta) och om jag verkligen vill något vill jag inte ångra att jag åtminstone försökte.

    Det sköna med backupplaner är att går det inge vidare (utanför komfortzonen) så ”fuckem all” som jag brukar säga 🙂 I m still OK!! … and I have other plans. 🙂

    Lycka till!!

    • Back-up:er har jag ibland, men långt ifrån alltid. Kanske för att jag alltid går in med inställningen att jag SKA lyckas med det jag åtar mig och jag ångrar aldrig att jag försökte utan bara de gånger jag var för feg för att våga försöka. Och går det nu inte bra med att utmana comfortzonen – ja då har jag ju lärt mig nåt i alla fall 🙂 Då får man va lite kreativ och komma på nya lösningar. Somehow verkar åtminstone jag alltid landa på fötterna.

      TACK 🙂

  3. I like How you think! 🙂

  4. Good luck!! Kommer gå perfa ska du se;)

  5. Sv =) Jag/vi hade det sååå himla kul. Berättar mer om det på måndag !!!!

  6. Oh, lycka till!
    Hur har det gått? Vad var det för jobb? 🙂

  7. Men så spännande.. Hur gick det ??? =)

Kommentera

