nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Bröst & triceps

9 kommentarer

20120523-090333.jpg

Att idag ha vaknat upp med en ganska ordentlig begynnande träningsvärk i bröstpartiet och triceps måste ju tyda på att jag jobbade på bra under gårdagens pass. Det är så jäkla kul med bröstpassen för det händer så mycket med utvecklingen! Jag blir starkare och stadigare och musklerna svarar allt bättre. Ja, ni ser ju själva att det händer saker med formen. Innan jag började styrketräna visste jag knappt att jag som tjej kunde ha bröstmuskler ju 😉 Jag hade då rakt inga. Eller jag visste inte att jag hade det i alla fall.

Gårdagens upplägg:
Bröst – Bänkpress, Incline hantelpress, Decline bänkpress, Pec flyes i maskin & Cable butterflies (en variant av cable crossovers).
Triceps – Smal bänkpress, Pushdowns & Tricepspress med hantel.

Och så den ordinarie powerprommisen efter det. Nice!

9 thoughts on “Bröst & triceps

  1. LOVE your muscles girl!! Borde biffa upp mig lite jag med..

  2. Ser RIKTIGT bra ut! Stranden får akta sig i sommar!

  3. Skit snygg e du,har alltid varit men kan jag få låna din kropp nu när beach 2012 är:)

  4. 🙂 Ser sjukt bra ut…. Peppande värre !!!!!

Kommentera

