nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Gårdagen

4 kommentarer

20120514-092655.jpg

Gårdagen spenderades till stor del ute på Djurgården med världens finaste Cecilia. Mycket promenerande i solen med kaffe i handen, massor av catch-up-snack, kramande och så en liten spontanvisit på Häståkeriet där vi fick titta in och mysa med hästarna. Gosh vad jag saknar att hänga i stallet! Särskilt nu i vår/sommartider när vädret är fint och man inte behöver frysa häcken av sig längre. Hästsomrar är fantastiska somrar. Så är det.

Idag är det måndag och ikväll är planen att gå på min första am. fotbollsträning. Woop!

4 thoughts on “Gårdagen

  1. Gud vad jag saknar Djurgården, kan skriva det hur många ggr som helst men det känns extra tydligt när jag läser om det i blogginlägg:) Bodde alldeles där förut innan vi flyttade utomlands och du kan ju gissa om jag sprang eller drack kaffe där ofta eller ofta:p

  2. Hihi, vad söta vi är! Och SÅ härligt att få se dig igen, finaste du… Snor bilder, hoppas det är ok? Puss!

Kommentera

