nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Veckans träning!

8 kommentarer

Måndag: MorgonPW 55 + Crossfit – fokus rygg/biceps + PW 45

Tisdag: MorgonPW 50 + Crossfit – fokus bröst/triceps

Onsdag: Crossfit – fokus ben/rumpa

Torsdag: Crossfit – fokus axlar/mage + PW

Fredag: Bröst, biceps & mage

Lördag: Vila

Söndag: Vila (dock aktiv sådan)

Så är ännu en härlig träningsvecka över och min kropp har fått vila upp sig inför den kommande. Gud så jag längtar tills imorgon! Ska bli helt frickin galet underbart att vara tillbaks på gymmet och köra slut på musklerna med tung styrketräning. SÅ JAG HAR SAKNAT DET! För så är det ju – oavsett hur kul jag kan tycka det är med avbrott och oavsett hur kul det har varit att testa crossfit ett tag, så är det fortfarande den ‘vanliga’ styrketräningen som har den största delen av mitt träningshjärta.

Vad klappar ditt träningshjärta lite extra för?

8 thoughts on “Veckans träning!

  1. Styrketräning är min kärlek – utan tvekan! 🙂 Living it, loving it! 🙂

  2. Styrketräningen 🙂 väl därför det går sämre med konditionen. Vill inte plocka bort pass för att få in mer kondis så jag tränar hellre mer då =)

  3. Kan nog inte riktigt välja.. styra eller löpning.. en kombo får det bli 🙂

Kommentera

