nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Leka runt i köket

Lämna en kommentar

20120513-191401.jpg

Här ska experimenteras! Proteinbars & Cookie dough-proteinbollar ska vi testa idag, efter att ha tjatat om det i en månad. Så upp till bevis nu! Idag ska vi allt få veta om dom där prottebollarna är sådär sjukt goda eller inte. Har ju hört ganska vitt spridda åsikter om dom, så det blir kul att få smaka själv nu. För det vet ni va – att man måste ge ALLT en ärlig chans minst en gång innan man kan rata det? Ska komma ihåg att jag sagt det där den dagen jag får för mig att bli bra på löpning 😉

Anyways – mot köket! Stay tuned för rapport!

Kommentera

