nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Banana pancakes

8 kommentarer

20120512-191252.jpg

Minns ni att jag för ett par dagar sen skrev jag var sugen på bananpannkakor? Well jag fick dom till slut. Och gissa om jag var lycklig! Första gången jag gjorde bananpannkakor men definitivt inte sista för det var så galet gott.

Och busenkelt: blanda 2 ägg med 1 mosad/mixad banan och lite kvarg. Ev lite vatten om det behövs. Min banan var inte jättemogen så det fick bli lite vaniljpulver och kokosflingor också. Serverades sen med vaniljkryddad keso/kvarg, jordgubbar och hallon. MUMS!

8 thoughts on “Banana pancakes

  1. Jag säger nog samma sak varje gång, när jag ser pannkakor, att det ser så himla gott ut. Men ja, tyvärr är jag inget fan av pannkakor. Men som sagt, det sert väldigt gott ut =)

  2. Det låter riktigt gott! Detta ska jag absolut testa i veckan som kommer! 🙂

  3. Åh vad gott det ser ut! Det måste jag testa 🙂

  4. Asså jag har läst så mycket om dom där. Jag måste prova asså. Måste komma ihåg att köpa bananer bara. haha.

Kommentera

