nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Om helgvilan

2 kommentarer

20120507-084605.jpg

Efter en lugn helg med mycket vila för kroppen lockar den där morgonprommisen mer än nånsin. Gårdagen var tänkt att vara en träningsdag, men efter ett litet samtal med min kropp kom vi överens om att vila var ett bättre alternativ och idag är jag glad att jag lyssnade. Rastlös har jag varit, det erkänner jag, men i stort behov av vilan.

Nu ska jag sänka min morgonkaffe och sen blir det morgonrundan runt en solig Sjöstad.

2 thoughts on “Om helgvilan

  1. Älskar meningen ”efter ett samtal med min kropp”<3 Det borde man fan ha oftare.

Kommentera

