nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Sunday funday

Lämna en kommentar

20120429-102846.jpg

Vaniljkryddad kvarg/keso med varma hallon, pumpakärnor & torkade blåbär. Havreknäcke med avokado & gurka. Samt ett stort glas te – idag ”Göta Kanal”. Lovely!

Efter två välförtjänta vilodagar känner jag mig fit for fight igen och längtar till gymmet. Tanken var att träna igår, men kroppen ville inte så då fick det vara. Nu sitter jag här efter att ha stoppat i mig frulle och ska strax dra på mig kläder och träningsdojorna för att kicka mage med Viking. Och fan vad benlyft jag ska göra idag! (Har ju lovat bilder också, till en läsare som var nyfiken! Får ta och skriva upp det i handen så jag inte glömmer..)

 Hur ska ni spendera denna soliga söndag? 

Kommentera

