nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Lite fler bloggtips!

10 kommentarer

För ett tag sen tipsade jag ju om lite läsvärda tränings-/hälsobloggar och tänkte att nu är det dags igen att sprida vidare lite av all pepp, tankar och inspiration man kan få i den här enorma bloggosfären. Här kommer därför några nya tips på bloggar jag tycker är värda ett besök 🙂

Gladiator-Prime har ni väl alla hört talas om? Den här killen är en utav de skönaste jag vet just nu bland träningsbloggarna. Han har fattat det där med att ge janten fingret och är aldrig rädd för att säga vad han tycker, hans blogg är fullproppad av träningssnack, charmiga videoinlägg och alltid med glimten i ögat. Missa det inte!

Den HÄR tjejens blogg är fullspäckad av pepp, träningsglädje, recept och inte minst massor av vackra bilder! Absolut värd en kik!

I Fannys blogg kan man finna mycket kloksaker och tänkvärda inlägg, samt följa hennes resa genom PT Schools utbildning. Hon vurmar inte bara för den fysiska hälsan, utan även den psykiska. Grymt stark tjej!

Och så har vi ju självklart Frukostera! För alla er som saknar inspiration vad gäller frukostar, mellisar och nyttigare dessertvarianter – för guds skull titta in HÄR..! Tro mig, det finns något för alla 😉

10 thoughts on “Lite fler bloggtips!

  1. Sv. Skönt att jag inte är ensam =) Och jag börjar mer och mer inse att det har med vädret att göra. För idag när solen strålar är jag på kalasbra humör igen =)

    Ha en fin dag !!!!

  2. Bland annat dessa bloggar jag läser också =)

    Tack snälla för peppande ord! När man har klarat en pullup är det verkligen beroendeframkallande =) Nu för tiden slänger jag mig upp i ställningen i tid och otid ;o)

  3. Bra tips, jag gillade din blogg bäst av dem ändå,, Själv ska jag ner 25,1kg till 2012-12-15…

  4. Åh dessa tips tackar jag för! 🙂

  5. tack för bra bloggtips 😀

Kommentera

