nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Lunchtajm

6 kommentarer

20120417-112246.jpg

Äter som en häst sen jag började träna! Och aldrig förr har jag uppskattat eller varit så intresserad av mat tidigare. Idag blir det rester från gårdagens middag; vitlök/chili-biffar på kycklingfärs, massa mumsig sallad och så lite potatis. Som jag skrev för ett tag sen; har dragit ner på kolhydrater men INTE tagit bort helt. I need them. Men de utgör inte längre basen i mina måltider. Så träningsdagar kan lunchen se ut på detta vis.

Vad åt ni för gott idag?

6 thoughts on “Lunchtajm

  1. Min lunch blev en tacopaj som jag hittade på nån blogg för ett tag sedan. Skalet är gjort på kvarg, lite grövre mjölsorter (ja man kan ta vilka man känner för ju) och margarin. Sen tacokryddad nötfärs, kvarg, tacosås, paprika, lök och tomat som fyllning samt lite ost ovanpå. Till detta serverades jälvklart en god sallad – mums! 🙂

  2. Ser gott ut! Men var köper man kycklingfärs egentligen? (Jag bor i Sjöstan så kanske handlar vi på samma matbutiker?!)

Kommentera

