nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Dagens bröstpass

2 kommentarer

Som jag skrev tidigare: satan i gatan så kul det var! Ja, ni vet ju by now att jag älskar bröstpassen på gymmet. Har gått från att vara ett såntdär halvkul pass bara, till att bli megakul – hur nice är inte det? Så idag var humöret på topp där bland vikter och gymmisar.

Upplägget såg ut som såhär: 

  • Rak hantelpress (4 set)
  • Lutande (incline) bänkpress
  • Bakåtlutande (decline) bänkpress
  • Low flyes med hantlar (en arm åt gången)
  • Armhävningar (nytt mål – bli frickin megabäst på armhävningar!)
  • Cable crossovers
  • Och så den nya utan namn. Liknar low cable fly. Måste kolla upp namnet!

Grymt pass som tog riktigt bra! Älska! Tills imorgon fixar jag ett inlägg med nya övningstips för bröstpartiet, just so you know. Nu ska jag in i duschen och få ur färgen ur håret. Godnatt på er fina!

2 thoughts on “Dagens bröstpass

  1. Färgar du håret? 🙂 hoppas det blir bra då!

Kommentera

