nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

I did it again..!

2 kommentarer

20121025-082202.jpg

Stängde av alarmet i halvsömnen och däckade igen. Blir ju inga morgonprommisar för mig den här veckan (quadriceps bråkar – berättar mer om det sen) så jag har inte alls lika lätt att komma upp ur sängen på nåt vänster. Anyways! Ska pallra mig iväg till gymmet för ett morgonpass innan jag sätter igång med pluggandet. Idag blir det axlar och mage.

2 reaktioner på “I did it again..!

  1. Härligt, älskar morgonpass på gymmet! Själv tänkte jag köra ett förmiddagspass. :)

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 586 andra följare