nicolesoraya

En blogg om träning, kost och min resa mot ett starkare jag.

Veckans träning!

6 kommentarer

Måndag: Rygg + PW 50

Tisdag: Bröst & triceps + PW 50

Onsdag: PW 50 + Ben/rumpa & biceps + PW 50

Torsdag: Axlar & lite mage

Fredag: VILA

Lördag: VILA

Söndag: Mage + PW 45

Ännu en riktigt bra träningsvecka som verkligen kört slut på kroppen. Underbart! Kommande vecka siktar vi på min Crossfit-debut och jag har börjat förbereda mig mentalt. Nyfiken, förväntansfull, pepp och lite småskraj. Precis som det ska vara!

NU: SOVA! Godnatt alla ni fina :)

6 thoughts on “Veckans träning!

  1. Vad kul att du ska testa crossfit – you gonna love it!

  2. Spännande med crossfit – den rapporten ser jag fram emot! :)

  3. En grym vecka och en jäkla massa peppande ord =). Crossfit är grymt.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 586 andra följare